Přehled povinně zveřejňovaných informací dle zákona č. 106/1999 Sb. a Standardu ISVS pro zveřejňování vybraných informací o veřejné správě, dále dle vyhlášky 515/2020 Sb., kterou se stanoví struktura informací zveřejňovaných o povinném subjektu způsobem umožňujícím dálkový přístup
1. Úplný oficiální název organizace
Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 1, 2 a 4, příspěvková organizace
2. Důvod a způsob založení, včetně podmínek a principů, za kterých PPP provozuje svoji činnost
Ke dni 1. 1. 1999 byla zřízena Pedagogicko-psychologická poradna Praha 2 jako samostatný právní subjekt Školským úřadem Prahy 4 (č.jI-1182/98/00). Činnost byla vymezena § 46 zákona č. 29/1984 ve znění pozdějších změn a doplňků a § 35, odst. 1 a 2 zákona č. 395/91 Sb. Poradna je zřízena jako příspěvková organizace.
Rozhodnutím MŠMT ČR č. j. 34014/2000-14 ze dne 1. 1. 2001 přešla organizace k 1. 1. 2001 do působnosti kraje Hlavní město Praha.
Usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.32/47 ze dne 24. 11. 2005 bylo schváleno sloučení Pedagogicko-psychologické poradny. Praha 1, Jeruzalémská 9 s Pedagogicko-psychologickou poradnou Praha 2, Praha 1, Železná 18, a Pedagogicko-psychologickou poradnou pro Prahu 4 Praha 2, Hostivítova 5 s tím, že nástupnickou organizací bude Pedagogicko-psychologická poradna Praha 2, Železná 18, Praha 1 s novým názvem pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 1, 2 a 4 se sídlem Praha 10, Francouzská 56 s účinností od 1. 7. 2006. S účinností od 1.2007 byla právnická osoba s novým názvem zapsána (č. j. S-MHMP 208398a/2007).
Vydané zřizovací listiny včetně změn, schváleny usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy:
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.30/41ze dne 31. 5. 2001 nabyla účinnosti dnem 31. 5. 2001
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.33/10 ze dne 4. 10. 2001 nabyla účinnosti dnem 1. 9. 2001
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.13/07 ze dne 18. 12. 2003 nabyla účinnosti dnem 1. 1. 2004
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.6/39 ze dne 16. 4. 2007 nabyla účinnosti dnem 1. 5. 2007
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.12/14 ze dne 13. 12.2007 nabyla účinnosti dnem 1. 1. 2008
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.4/8 ze dne 17. 2. 2011 nabyla účinnosti dnem 1. 4. 2011
- schválena usnesením Zastupitelstva hlavního města Prahy č.40/37 ze dne 19. 6. 2014 nabyla účinnosti dnem 1. 9. 2014
3. Popis organizační struktury PPP
- Organizační struktura ke stažení (viz Níže)
- Statutárním orgánem PO je její ředitelka. Ředitelka činí právní úkony jménem PO ve všech věcech. Do funkce je jmenovaná a může být odvolána v souladu s § 166 ŠZ a Vyhláškou č.54/2005 Sb, o náležitostech konkursních komisí ve znění pozdějších změn.
- Poslední zápis do rejstříku škol s účinností od 3.10.2016
4. Kontaktní spojení
4.1 Kontaktní poštovní adresa
Sídlo: Pedagogicko-psychologická poradna pro Prahu 1, 2 a 4
Francouzská 56/260, 101 00 Praha 10
4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
Adresa pro osobní návštěvu: shodná s poštovní adresou
4.3 Úřední hodiny
Úřední hodiny: po – čtvrtek 8.00-16.00 hodin, pátek 8.00 – 13.30 jinak po telefonické domluvě – ředitelka, zástupce ředitelky
4.4 Telefonní čísla
Telefonní spojení: 267997011
ředitelka PPP:
PhDr. Galina Jarolímková, tel.: 267997022; e-mail: gjarolimkova@ppppraha.cz
zástupce ředitele:
Mgr. Alena Mášová, tel.: 267997018; e- mail: amasova@ppppraha.cz
Mgr. Zdeňka Skluzáčková, tel.: 267997027; e- mail: zskluzackova@ppppraha.cz
pověřenec ochrany osobních údajů:
Mgr. Eva Šmídová, mob.: 777291068; e-mail: consultant@moore-czech.cz
4.5 Adresa internetových stránek
Webové stránky: www.ppppraha.cz
4.6 Elektronická adresa podatelny
E-mailová adresa: poradna@ppppraha.cz
4.8 Datová schránka
ID datové schránky: aw463am
5. Bankovní spojení pro všechny v úvahu připadající platby od veřejnosti
- Běžný účet: 2002010009 / 6000 (PPF banka a.s.)
- Účet FKSP: 2002010017/ 6000 (PPF banka a.s.)
6. Identifikační číslo organizace (IČO)
7. Plátce daně z přidané hodnoty
- Ppp není plátcem daně z přidané hodnoty.
- Podrobnosti viz rejstřík škol
8. Dokumenty
8.1 Seznam hlavních dokumentů
8.1.1 Dokumenty podléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout
- Zřizovací listina školy rozhodnutí o zápisu do školského rejstříku – v listinné podobě v ředitelně PPP a dále její sken na webu PPP
- Údaje o rozpočtu v aktuálním a uplynulém roce – v listinné podobě v ředitelně PPP a dále na webu PPP
- Výroční zpráva o činnosti PPP – v listinné podobě v ředitelně školy a dále v elektronické podobě na webu školy viz. níže
- Dokumentace BOZP a PO – v listinné podobě v ředitelně PPP
- Účetní, majetková a hospodářská dokumentace – v listinné podobě v ředitelně PPP
- Soubor vnitřních směrnic a předpisů – v listinné podobě v ředitelně PPP
8.1.2. Dokumenty nepodléhající zveřejnění, do kterých je umožněno nahlédnout pouze při prokázání oprávněného zájmu (zejména zákonným zástupcem dítěte).
Nahlížení může proběhnout formou předložení částečně anonymizované kopie dokumentu v případě, že dokument obsahuje též údaje, do kterých nahlížející není oprávněn nahlédnout.
- Knihu úrazů a záznamy o úrazech dětí, žáků a studentů, popřípadě lékařské posudky – v listinné podobě v ředitelně PPP
8.2. Rozpočet
Rozpočet PPP a jeho střednědobý výhled je přístupný na webových stránkách Hlavního města Prahy (www.praha.eu) a také na webových stránkách PPP.
9. Žádosti o informace
Při vyřizování žádostí o informace se postupuje dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů. Směrnice upravující svobodný přístup k informacím
je přístupná v listinné podobě v ředitelně školy a na webových stránkách PPP.
10. Příjem podání a podnětů
Žádosti a další podání je možné doručit osobně do ředitelny PPP v úřední hodiny, zaslat písemně na adresu PPP, elektronicky na emailovou adresu PPP, prostřednictvím DS nebo telefonicky na telefonním čísle kanceláře PPP. Příjem žádostí a dalších podání se řídí podle svého obsahu zákonem č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů a zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů.
11. Předpisy
11.1 Nejdůležitější používané předpisy
Přehled nejdůležitějších používaných právních předpisů naleznete na následujících stránkách Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy.
11.2 Vydané právní předpisy
Povinný subjekt nevydává právní předpisy v rámci věcné působnosti. Soubor vnitřních směrnic je k dispozici v listinné podobě v úředních hodinách v ředitelně PPP.
12. Úhrady za poskytování informací
12.1 Sazebník úhrad za poskytování informací
Sazba nákladů na pořízení informace činí:
1. Kopírování černobílé na kopírovacích strojích
Formát A4 jednostranný ...................... 5,00 Kč/A4
Formát A4 oboustranný ..................... 10,00 Kč/A4
Formát A3 jednostranný .................... 10,00 Kč/A3
Formát A3 oboustranný ..................... 20,00 Kč/A3
2. Tisk na tiskárnách PC
Formát A4 na laserové tiskárně ............... 5,00 Kč/A4
Formát A4 na ostatních tiskárnách ......... 10,00 Kč/A4
3. Za odeslání informace
Poštovné a jiné poplatky dle sazeb platného poštovního sazebníku
4. Další věcné náklady
Dle formy poskytované informace
5. Osobní náklady
Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledání informace 1 hod. a za každou další započatou hodinu 300,00 Kč/hod.
6. Pokud je požadovaná informace obsažena v publikaci nebo tiskovině vydávané školou, předškolním nebo školským zařízením, hradí se náklady ve výši ceny příslušného výtisku.
12.2 Rozhodnutí nadřízeného orgánu o výši úhrad za poskytnutí informací
Žádná rozhodnutí o výši úhrad vydaná podle zákona o svobodném přístupu k informacím v případě stížnosti nebyla ve vztahu k povinnému subjektu za poslední dva roky vydána.
13. Licenční smlouvy
- Microsoft
- Eset - antivirus
- Aret - Didanet
14. Výroční zpráva podle zákona o svobodném přístupu k informacím
Na webových stránkách PPP
Osnova popisu úkonů orgánu veřejné moci
Osnovu a popisy úkonů orgánů veřejné moci dle § 2 vyhlášky č. 515/2020 Sb. o struktuře informací zveřejňovaných o povinném subjektu a o osnově popisu úkonů vykonávaných v rámci agendy naleznete na Portálu veřejné správy.